Eğitim Destek Koordinatörlüğü2020-01-052020-01-052019https://hdl.handle.net/11363/1643Eğitim öğretimde önceleri öğretmen merkezli yaklaşım ağırlıklı iken son yıllarda öğrenci merkezli yaklaşıma bir geçiş gözlenmektedir. Öğretmen merkezli yaklaşımda; öğretim elemanı ne öğreteceğine, nasıl öğreteceğine, nasıl değerlendireceğine karar vermekte, ders tanımları öğrencinin kazanacaklarına odaklı olarak değil içeriğe bağlı olarak yapılmaktadır. Oysa öğrenci merkezli yaklaşım; programın ya da modülün sonunda öğrencilerin kendilerinden beklenilen yeterliliklerden neleri yapabildikleri ile ilgilenmektedir. Bundan dolayı bu yaklaşıma çoğunlukla “kazanım merkezli yakla?ım” denilmektedir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesİstanbul Gelişim ÜniversitesiEğitim Destek KoordinatörlüğüSunumlarÖğrenme Kazanımlarının BelirlenmesiPresentation