Kütüphanecilerimizin Yayınları
Bu koleksiyon için kalıcı URI
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı / Istanbul Gelisim University Library and Documentation Department
Güncel Gönderiler
Öğe Karma Gerçeklik (Mixed Reality) ile Sanal Kütüphaneler Kurulabilir mi?(Anadolu Üniversite Kütüphaneleri Konsorsiyumu (ANKOS) Derneği, 2020) Kaçan, Uğur“ANKOSLink2020 Poster Oturumu I / Webinar tarihi: 13 Mayıs 2020 Çarşamba günü saat 14:00 Webinar bağlantı linki: https://global.gotomeeting.com/join/529932653 Başlık: Karma Gerçeklik (Mixed Reality) ile Sanal Kütüphaneler Kurulabilir Mi? Hazırlayan: Uğur KAÇAN (Koronavirüs önlemleri nedeniyle webinar ile gerçekleştirilen poster sunumu)Öğe Kütüphane ve Belge Bilgi Merkezlerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi(İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005-11-24) Armağan, Ahmet ŞenolBu çalışmada, kütüphane ve belge bilgi merkezlerinde müşteri ilişkilerinin anlamı tartışılmakta ve bir müşteri ilişkileri yönetim modeli yapılandırılmaktadır. Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) bir yönetim tekniği olarak ele alınmaktadır. Bu yönetim tekniği kütüphane ve belge bilgi merkezlerine uygulanabilir ve yararlı olabilir. Yararlar, kullanıcıları tanıma, ihtiyaçlarını anlama, standartlar geliştirme ve etkin hizmet verebilme şeklinde ortaya çıkabilir. Kütüphane ve belge bilgi merkezleri, bu sayede, sürekli değişen, küreselleşen bir rekabet ortamında varlıklarını güçlendirebilir, gelirlerini ve toplumsal yararı artırabilir. MİY ile birlikte veri ambarlarından, odak gruplardan, anketlerden, İnternet ve web sayfalarından yararlanılabilir. MİY, kütüphane ve belge bilgi merkezlerinin kullanıcıyla ilgili tüm işlemlerini birlikte ele almakta ve değerlendirmektedir. Çalışmada betimleme ve karşılaştırma yöntemi kullanılmıştır. Veriler gözlem, görüşme ve belgesel kaynak derlemesi veri toplama teknikleriyle elde edilmiştir.